Blogarchívum

2011. április 23., szombat

...Biográfiák - Horváth Viktor - Basszusgitár

              
               1985. decemberében születtem jó messze Budapesttől. A zenével már egész korán, kb. egy napos koromban kapcsolatba kerültem, hiszen édesapám, az ő apja, de még az ő apjának az apja is zenész volt, szóval nem volt kérdés, hogy én is ezt a pályát fogom választani, nem pedig a mikrobiológusit...na jó, az is közrejátszott, hogy a mikrobiológiához olyan hülye vagyok, mint egy másnapos, pelenkázatlan, alaposan összefosott babasegg.
Szóval zene, először hová mész te kis nyulacska, később hupikék törpikék, majd áttörés a Backstreet Boys-al, aztán hogy-hogynem, kikötöttem a gitárnál, és egyéb húros hangszereknél. Jött a blues, a funky, a metál, és ugye még sorolhatnám a hagszeres műfajok számos fajtáját, de ebbe most nem kezdek bele....jött a pubertás, a megmutatni vágyás, zenekaralapítás gitáros, énekes, dobos, bőgős és mindenféle poszton, amint legalább 8 ütemet le tudtam játszani. Aztán jött Laci barátom, Budapest, az Indygo, és most itt állunk...hol?  :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése