Blogarchívum

2011. április 23., szombat

..Biográfiák - Fábián Tibor - Dob


                 Fábián Tibor néven láttam meg a napvilágot, 1983. február 26-án, Szegeden. Életem első ritmikus élménye egy fakanálhoz és egy párnához kötődik, nagyjából négy éves korom környékén, amikor is Édesanyám szörnyülködve látta, hogy meglepő élvezettel utánozom a TV-ben látható dobost a párnán… Ennek hatására később úgy döntött, hogy beírat klasszikus zongorára. Ezért a döntéséért azóta hálás vagyok Neki, ugyanis a zongorával biztos alapokra helyeződött a zenei tudásom. 13 év zongorázás mellett 16 éves koromban kezdtem komolyan dobolással foglalkozni, főként a gimis rockzenekarom hatására. Végül a jogi egyetemi tanulmányaim folytatása közben ébredtem rá, hogy igazából életem igazi célját, értelmét a zenével való kapcsolatom adja, így napjainkra ráébredtem, hogy dobolással fogok, szeretnék foglalkozni életem végéig… Ezzel kapcsolatban, mintegy családi vállalkozásként megnyitottam három termes, „Műhely Próbaterem” néven futó próbatermeimet, ezáltal biztosítva zenekaromnak is a csodás körülmények között történő alkotás lehetőségét!
Ezen kívül különleges képességeim közé sorolom a dobverő "a világon teljesen egyedi" pörgetésének képességét, melyet teljesen egyedül fejlesztettem ki!!!!!
Egyelőre ennyi…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése