Blogarchívum

2011. április 23., szombat

..Biográfiák - Járási László - énekes

         Szóval...gyerekkorom óta énekes akarok lenni. Kezdetben azért volt így, mert valahogy ki kellett elégítenem az exhibicionizmusom, meg könnyebb dolgom volt a lányoknál. De remélem mára elkezdtem azon szerencsések közé tartozni, akik ezen önkényes folyamat melléktermékeként üzenetet közvetíthetnek...hogy mi is az...? Hmmm…benne van a dalokban, ne kelljen már most külön itt erről...na...
    Voltak kisebb baklövéseim, vagy inkább vakvágányaim a zenében, de nem szégyellek semmit...viszont sokat röhögök rajtuk. Az első formációk egyike volt a "November 14", amit Viktorral közösen alapítottunk az osztályunk dráma tagozatos fiú tagjaival. Rossz, de népszerű rock slágereket írtunk. Közben én szorgosan járogattam klasszikus éneket tanulni V. Molnár Judit operaénekes nőhöz. Mind a kettőnknek a másik volt az első...már hogy nekem Ő énektanár, Neki meg én tanítvány...de azért egy pillanatra azt hittétek, hogy... vicces volt, mi? Na mind1... Szóval, Viktorral sok hülyeségbe belerángattuk egymást az évek alatt a kávézóban zenéléstől a tárlat megnyitón szereplésen át egész a SKA zenekari vendégmunkásságig...Miskolcon nőttünk fel, de egy szép napon úgy döntöttünk (igazából én döntöttem úgy), hogy elég volt ugyanannak a 10 embernek koncertezni mindig, ráadásul olyan dalokkal, amiket nem is szeretünk igazán. Szóval pakoltunk, és Pestre költöztünk, hogy most már az a 10 ember se jöjjön el, ha fellépünk. De azért jöttek mások, ettől lettünk aztán bátrak újra.
        Én írom a dalok szövegét. Azért jegyzem meg ezt ilyen önérzetesen, mert énekesből van sok jobb, mint én, de hát valamivel muszáj nekem is vagánykodni. Na meg mert végre nem kell semmilyen "profilba illő" szöveget szülnöm. Arról írok, ami foglalkoztat, és ez most nekem jó...
         

Még valami...egy mámoros hajnalon rájöttem, hogy mindenki arra született, amit másként csinál, mint mások, mert amit csak ugyanúgy tudsz, arra ott vannak a többiek is...Aztán mikor felébredtem, találtam két ősz hajszálat a halántékomon, ezért úgy döntöttem, most már játszhatok olyan zenét, amilyet szeretnék. Ehhez találtam társakat néhány remek zenész személyében, akikkel néhány átzenélt év után rájöttünk, hogy egész jól viseljük egymást...Ha van kocsma a közelben...


 

1 megjegyzés:

  1. TINYWOOD | Titanium Light Bulb Wire - Titsanium
    TINYWOOD is a silver-tinted copper wire iron titanium token that venza titanium glow is titanium bike frame a popular citizen titanium watch substitute for copper. This light bulb can be used mens titanium wedding rings as an inexpensive substitute for light bulbs, €9.99 · ‎In stock

    VálaszTörlés