Blogarchívum

2011. április 23., szombat

...Biográfiák - Kovács Tamás - Gitár


                Budapesten láttam meg a napvilágot úgy 1985 tájékán, úgy hogy csernobilból már én is kaptam egy falatot! Eredetileg focistaként képzeltem el az életet, de Istennek hála zenész lettem és ma már nem is tudnék mással foglalkozni! Sárospatakon kezdődött az egész egy zsúfolt kollégiumi szobában még serdülő gimnazistaként és a lelkesedés azóta is tart az ,,alkossunk valami maradandót és a pénz nem érdekel” eszme iránt (bár pont most néztem ki egy 3 milliós gitárt ). Tini éveimet  Olaszliszkán töltöttem, amit ma is az igazi otthonomnak vallok!,,Ott mindig kék a tenger, soha nem éhesek a cápák és a parton rengeteg ember a vízben lóbálja a lábát”.Bodrog parti éveim után visszatértem a fővárosba és a magyar zenei élet vezető egyéniségeitől tanultam a szakmát Kőbányán! Legfőbb tanítóim id. Tornóczky Ferenc, illetve Tóth János Rudolf, akiktől elsajátítottam a technikát és a felfogást! Stúdiózenész vagyok, zenét tanítok és blues gitárosként, puszta kalandvágyból most valami populárisabbat csinálunk, ami egyszer reményeim szerint megérik a különleges jelzőre!
Ezek a sorok igazán nem árulják el, hogy ki vagyok! Ha tudni szeretnétek, akkor hallgassatok Rolling Stones-t vagy Zekk Wylde-ot, egyetek anyukám főztjéből, igyatok apukám borából és ezek után csónakázzatok a Bodrogon, miközben a paradicsom színű naplementét csodáljátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése