Blogarchívum

2011. április 23., szombat

...Biográfiák - András Attila - Zongorász

                 1987. szeptember 13-án születtem székelyföld szívében, Csíkszeredában. Itt kezdtem zenei tanulmányaimat, először családi örökségként vettem át a stafétát édesapámtól, majd négy éven át magántanuló voltam, később a székelyudvarhelyi Dr. Palló Imre Művészeti Líceum „klasszikus-zongora” szakágát végeztem el. Aztán székelyudvarhelyi tanulmányaim befejezésével Budapesten tanultam még tovább és tovább holtig, akár a jó pap (leszámítva a részeg orgiákat, és hogy nem molesztálok gyerekeket:)). Így kerültem 2005 és 2009 között  a Kőbányai Zenei Stúdióba, jazz zongora szakra. Alapvetően büszke vagyok a tanulmányaimra, és a mai világban hasznosak is ezek az oklevelek...van mivel eltakarni a vörösbor foltot a tapétán.
2007 őszén kötöttem barátságot többek között az Indygo zenekar szintén Kőbányán tanuló alapító tagjaival, és így keveredtem a zenekarba is. 3 napom volt a teljes koncert anyagot megtanulni. Üzenem, ha valaki bárhogyan rögzítette azt a koncertet, kérem adja át nekem megsemmisítésre az anyagot. De azért jól mulattunk, és a kőkemény munkának induló szenvedésből, lettek később igazi örömzenélések.
           Mint minden zenésznek nekem is megvannak a zenei gyökereim, amely szálak erősen fűznek az erdélyi „zenész-stílushoz”..Ahogy tagokban, úgy stílusban, zenei mondanivalóban is változott az Indygo, így én is kénytelen voltam a különböző zenei irányzatok sajátosságait ellesni, és hát...jutott bőven belőlük. Játszottunk már funky-t, blues-t, rock’N’roll-t, pop-ot, jazz-t...
Most kicsit szabadabbak a határok, belefér bármi, amit a dal kíván. Én meg hagyom a kezem játszani... 
Végül néhányan azok közül, akik miatt ma ezt csinálom: E.Clapton, Sting, Tom Jones stb...az ”itthoniak” közül Charlie, Quimby stb..de az egyik nagy kedvencem a  Hot Jazz Band is. Tudom, tudom...hogy jön az ide? Na és akkor?

3 megjegyzés:

  1. Stefán Szilvia2011. május 4. 14:47

    Hy te pofátlanulfiatal Pasi
    Tényleg jók vagytok,vagyis emésztek,ami nálam jó,mert megmarad a dalok íze :D

    VálaszTörlés
  2. Találkoztunk egyszer Resicabányán...ha valaki tudná az Attila telszámát, email cimét, fb id stb KÉREM adjátok ide nekem :(

    VálaszTörlés